elinaeek

Det finaste någon har gett mig är du
Min älskade lediga måndagar är alltid lika välkomna, idag valde jag att unna mig en vilodag ifrån träningen så istället har jag hunnit unna mig med annat. Bland annat startade jag morgon med att åka iväg till frisören för att bleka bort min utväxt, så nu är den ett minneblott (för stunden iallafall), lunchade sedan med Emelie & David och tog mig sedan hem för att göra klart en fotouppgift vi ska redovisa på Onsdag.
 
Tror jag fick bilden jag önskade mig, så nu är bara att visa upp mina kreativa fingrar i photoshop har börjat lite smått men är inte nöjd ännu. Lyckades även trycka av en ny profilbild till facebook som ni även ser i menyn till vänster :)
Josefin

Fin du är vännen! Ska krama om dig imorgon o pilla i ditt nya fina hår <3

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress